.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : خدمت رسانی به مردم بالاترین مسیر مهدویت است
استاندار مازندران با اشاره به اینکه فلسفه ظهور حکمرانی اسلامی است، گفت: خدمت رسانی به مردم بالاترین مسیر مهدویت است.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی‌پور شامگاه سه شنبه در مراسم معارفه فرماندار قائم‌شهر، با اشاره به فلسفه ظهور در حکمرانی اسلامی، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم بالاترین مسیر مهدویت است و در حکمرانی اسلامی پذیرش مسئولیت به عنوان پذیرش آمادگی برای انتظار است.

وی افزود: جایگاه فرماندار در هر شهرستانی به عنوان یکی از فرماندهان ارشد دوره انتظار مهدویت است و ما وارثان این خط مهدویت هستیم.

استاندار مازندران گفت: با وجود اینکه قائم‌شهر در جبهه مهدویت حضور و تلاش دارد اما وضعیت خوبی ندارد، این شهرستان به عنوان متراکم‌ترین شهرستان نسبت به جمعیت در کل کشور دارای بافت فرسوده است که زندگی مردم را اذیت می‌کند و در زمینه معیشتی هم مردم شهر با مشکل مواجه هستند.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چقدر از ظرفیت‌های این شهرستان استفاده شده است ادامه داد: شهری که از دیرباز به لحاظ صنعتی مشهور بود و کارخانه نساجی نماد شهرستان بود در حال حاضر صنعت این شهرستان به دلایل مختلف در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

حسینی‌پور به موفقیت شهرستان قائم‌شهر در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: جوانان این شهرستان توانستند پرچم مازندران را در حوزه‌های مختلف ورزشی بالا ببرند، تیم نساجی می‌تواند شهرستان را متحول کند، اما ظرفیت برای رشد و تعالی در حوزه سلامت و ورزش جوانان اتفاق نیفتاد.

استاندار مازندران تصریح کرد: صنایع تبدیلی رشد بسیار نامحدودی دارد، با توجه به ظرفیتی که در حوزه باغات قائم‌شهر وجود دارد و خاک حاصلخیز و بی نظیر، متأسفانه استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها صورت نگرفته‌است.

حسینی پور سیاست زدگی در شهرستان قائم‌شهر را یکی از عوامل عقب ماندگی آن دانست و بیان کرد: باید نخبگان شهرستان دعوت شوند، جلسات کارشناسی دقیق برگزار شود، طرح تحولی اساسی و سند آمایش اقتصادی شهرستان باید به روز رسانی شود.

استاندار مازندران عنوان کرد: با توجه به مواهب طبیعی و پتانسیل‌های موجود، قائم‌شهر سهم بسیار ناچیزی در گردشگری دارد که باید به آن توجه شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم باید بر عملکرد فرمانداران نظارت حداکثری داشته باشند گفت: هر وقت طی روند معمول و حفظ وضعیت موجود را قبول کردیم از رشد و پیشرفت عقب ماندیم.

وی در ادامه گفت: تغییر فرماندار یک نماد است که همه مدیران باید بر اساس ارزش‌های والای انقلاب خدمت بی منت به مردم داشته باشند در دفاع و همگرایی و رشد و توسعه کشور تلاش کنند.

در پایان این مراسم جواد مولایی قرا، به عنوان فرماندار قائم‌شهر معارفه و از زحمات یحیی یوسف پور فرماندار سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.